UdbudsHuset

Udbudshuset case LAIT

Med visionen om at automatisere processen omkring indsamling af udbud og som ny spiller i et allerede højt populeret felt, var det vigtigt for UdbudsHuset at kunne tilbyde en brugervenlig løsning til både medarbejdere og kunder.

udbudshuset-farver
1 /
udbudshuset-logo
2 /
udbudshuset-font
3 /
udbudshuset-iconer
4 /

En platform til den automatiske håndtering af udbud gennem kundeprofiler.

Dette kræver en platform, hvor der er en stærk integrering til de forskellige udbuds databaser, samt en gennemarbejdet profilhåndtering som i sidste ende sørger for at de rette og relevente udbud når ud til de rigtige kunder - helt uden brugerens interaktion. Sådan en platform kræver stærkt kendskab til markedet og derfor blev både UI og UX udarbejdet gennem tæt samarbejde med en ekspert på området.

Med øje for en skarp deadline, fokus på slutbrugeren og med UdbudsHusets vision i mente har LAIT leveret strategi for branding, prototype, design guide og i sidste ende en platform bestående af 3 dele: Hjemmeside, kundeportal og medarbejderportal. Platformen bygger på henholdsvis Umbraco 7, Microsoft .Net Core og Microsoft AD. 

udbudshuset-design-1
udbudshuset-responsivt

En intuitiv håndtering af udbud er opnået gennem et tæt samarbejde i de to portaler til henholdvis kunder og medarbejdere.

UdbudsHuset portal

På blot 4 måneder har vi formået manuelt at registrere og databerige mere end 30.000 beslutningspunkter fra offentlige mødereferater. Dét kan kun lade sig gøre, hvis man har et effektivt værktøj! Dette, kombineret med at det hele er pakket ind i en lækker GUI, gør platformen til en fornøjelse at arbejde med.

Mohammad Issa,  Stiftende direktør i UdbudsHuset