Kundeservice i en digital tid
I en verden, hvor vi handler mere og mere digitalt – både som privatpersoner og som professionelle indkøbere – opstår dette spørgsmål oftere og oftere.
Kundeservice har altid været hjertet i den gode kundeoplevelse – den tætte dialog, glæden ved at blive guidet og følelsen af at være i centrum før, under og efter købet. I dag forventer vi 24/7 tilgængelighed, hurtig og kvalificeret respons – og samtidig ønsker vi stadig at føle os som den vigtigste kunde for virksomheden. Hvordan balancerer vi disse forventninger i en digital verden?
Tidsplan
08:00 Check in, kaffe og croissanter - og et hurtigt kig ind i en Polestar 4
08:30 Velkomst og indflyvning til dagens tema v/ Gert Rasmussen, CEO hos LAIT
09:00 "Polestar: Elektrisk performance med menneskelig nærvær" v/ Henrik Bang, Head of Polestar Denmark
10:00 "Kunderelationer i en digital transformation - overvejelser på rejsen" v/ Peter Lundgaard, Indkøbs- og marketingchef hos ScanPipe
10:45 "Kvalificeret hjælp til selvhjælp" v/ Kasper Jensen, Co-founder hos Userlink
11:15 "Den gode kundeoplevelse vers. 2.0 - Hvordan kommer man videre?" v/ Peter Wehner, Digital Advisor og CTO hos LAIT
11:45 Opsummering og afrunding - Prøvekør en Polestar 3 eller Polestar 4
Kom og sug viden til dig, prøvekør en bil, få et stykke bagværk. Det bliver en dejlig formiddag.
Tilmelding sker på knappen i toppen af denne side. Vi glæder os til at se dig!