Kundeservice i en digital tid

Temaer:
#forretning #strategi
Dato: 11.03.2025 08.00 - 12.00 Tilmeld dig her

"Hvordan sikrer vi den gode kundeservice i den digitale tidsalder?"

I en verden, hvor vi handler mere og mere digitalt – både som privatpersoner og som professionelle indkøbere – opstår dette spørgsmål oftere og oftere.

Kundeservice har altid været hjertet i den gode kundeoplevelse – den tætte dialog, glæden ved at blive guidet og følelsen af at være i centrum før, under og efter købet. I dag forventer vi 24/7 tilgængelighed, hurtig og kvalificeret respons – og samtidig ønsker vi stadig at føle os som den vigtigste kunde for virksomheden. Hvordan balancerer vi disse forventninger i en digital verden?

Tidsplan

08:00 Check in, kaffe og croissanter - og et hurtigt kig ind i en Polestar 4

08:30 Velkomst og indflyvning til dagens tema v/ Gert Rasmussen, CEO hos LAIT

09:00 "Polestar: Elektrisk performance med menneskelig nærvær" v/ Henrik Bang, Head of Polestar Denmark

10:00 "Kunderelationer i en digital transformation - overvejelser på rejsen" v/ Peter Lundgaard, Indkøbs- og marketingchef hos ScanPipe

10:45 "Kvalificeret hjælp til selvhjælp" v/ Kasper Jensen, Co-founder hos Userlink

11:15 "Den gode kundeoplevelse vers. 2.0 - Hvordan kommer man videre?" v/ Peter Wehner, Digital Advisor og CTO hos LAIT

11:45 Opsummering og afrunding - Prøvekør en Polestar 3 eller Polestar 4

Kom og sug viden til dig, prøvekør en bil, få et stykke bagværk. Det bliver en dejlig formiddag.

Tilmelding sker på knappen i toppen af denne side. Vi glæder os til at se dig!

Glæd dig til at møde vores speakers