Pharmacosmos

pharmaparallax

Vi er med på hele rejsen fra digital strategi og forretningsudvikling til specialløsninger og support. Og vi er dér endnu.

Lægemidlet Dextran danner baggrund for vores første møde med Pharmacosmos. Hér får vi en ufuldstændig webløsning imellem hænderne, som vi yder livgivende førstehjælp til, hvorefter Pharmacosmos inviterer os indenfor som samarbejdspartner på det nye corporate website, virksomheden ønsker lanceret – pharmacosmos.com.

Hos LAIT bevæger vi os fra i første omgang at lande en mindre opgave til at samarbejde med Pharmacosmos om hele udviklingsprocessen fra de indledende analyser og workshops, specifikationer, godkendelseskriterier til implementering og overlevering af et komplet corporate website inklusiv intranet til virksomhedens medarbejdere og partner-net til forhandlerne af Pharmacosmos’ produkter. En komplet overlevering af en skalérbar løsning, som kan udvides og sprogversioneres til flere markeder.

farve
1 /
font
2 /
font body
3 /

Når vi tænker forretningsudvikling ind Pharmacosmos’ løsning, er det kontinuerlige samarbejde essentielt for virksomhedens økonomiske outcome. Allerede fra samarbejdets start har vi sat prioriterede mål for Pharmacosmos’ digitale investering med dét for øje, at vi sammen genererer størst muligt afkast. At vi løbende sparrer med hinanden om nye digitale forretningsmæssige tiltag, som alle har til formål at blive ved med at bekræfte Pharmacosmos’ online synlighed og placering i den farmaceutiske superliga inden for deres kernemarkeder.

- Anders Lund, Direktør v/ LAIT

pharmaresponsiv

Målet: En forbedret brugeroplevelse i et moderne design

For Pharmacosmos har det hele tiden været væsentligt at skabe en brugeroplevelse, der gør det let for den enkelte at navigere på og imellem virksomhedens mange platforme. Naturligvis i et visuelt udtryk, som appellerer til det globale marked.

pharmares